Ah kesä ja kärpäset!

Ulkona on niin paljon kaikkea mukavaa tekemistä että en ole läheskään joka päivä tietokonetta edes avannut, kuin vasta iltamyöhällä. Kirjoitusmotivaatio ei edelleenkään ole palannut mitenkään mainittavalla rytinällä joten nyt on vain tyytyminen vähän vähempään. Yhden kurjan jutun voin tässä kuitenkin kertoa; unohdin lasteni kerhojen kevätjuhlan!!! Ette mitenkään voi kuvitella millainen morkkis tällä äidillä oli, kun tavalliseen tapaan keskiviikkoaamuna aloin pakkailla kuopuksen kerhotavaroita reppuun, ja sattumalta tulin vilkaisseeksi kerhosta jo aikaa sitten saatua monistetta, "kevätaikataulua". Ja mitä siellä lukikaan: Kevätjuhla oli ollut edellisenä iltana, tiistaina!! Voi elämä että harmitti, hävetti, kiukutti! Onneksi lasten kanssa ei ollut ollut kevätjuhlasta mitään puhetta joten eivät päässeet mainittavasti pettymään.  Sellaista se, kun paljon  puuhaa  on kotonakin.  Maanantain kerho oli jäänyt väliin koska poppiauto oli huollossa ja Mies oli mennyt Chevyllä töihin, meillä lasten kanssa ei siis ollut autoa käytössä lainkaan. Jos muksut olisivat silloin olleet kerhossa, olisivat kerhon tädit varmasti kevätjuhlasta muistutelleet. No, myöhäistä juosta vessaan kun p**ka on jo housuissa.

Tässä kuitenkin muutama tänään otettu kuva kaksi viikkoa vanhasta Spedestä, tuosta mainiosta pikkuriiviöstä:

Ryhdikkäänä:
1599617.jpg

"Kiusaanpa äitiä!"
1599631.jpg

Irrottelua
1599645.jpg

Maitobaarilla
1599649.jpg