No niin. Nyt se on sitten takana, ensimmäinen kerta. Mutta..... aloitetaanpa alusta!

246910.jpg
Tässä pimu vielä kotona, lähdössä viihteelle (kameran kello kesäajassa)

Todistettavasti minäkin siis olen edes kerran tänä vuonna laittautunut menokenkään, hiukset saivat muotonsa minun mummuni minulle lahjoittamilla 60-luvun lämpörullilla! Nähtävästi hyvin toimivat edelleen.
246920.jpg
Tässä uusi tuttavani, Tequila!

246923.jpg
Ja hupsheijaa, eka kerta takana! Elämäni ensimmäinen tequilapaukku! Pitihän sekin kokeilla edes kerran ennenkuin täytän 27 vuotta. Jostain syystä olen aina vierastanut tequilaa, kuvitellut sen olevan niin pahaa että alas en saa mutta väärässä olin jälleen kerran, olisihan noita kiskaissut useammankin ihan kivuttomasti. Etualalla ystäväni Maija Mehiläinen. Hänelle tequila ei ollut ensimmäinen! =D

Mielettömän ihanan yllätyksen hän, miehensä, toinen ystäväni ja hänen miehensä järjestivät antamalla minulle lahjaksi lahjakortin kosmetologille. En osannut yhtään odottaa ja viittä vaille itkuhan siinä pääsi, silmät märkinä ja naama pakkelikerroksen alla tulipunaisena nieleskelin palaa kurkussa. Rakkaat ystäväni, kiitos, kiitos!!!! <3 <3 <3 Olivat äidiltäni tiedustelleet mistä paikallisesta liikkeestä kannattaisi kortti hommata jolloin äiti oli kuulemma todennut minun alkavan itkemään kun saan lahjan. Kummallista, mistähän se äiti sellaisen voi tietää??? =)

Ilta oli siis oikein mukava, ruoka oli hyvää, juoma oli hyvää ja seura mitä parhainta. Ainoan pettymyksen tuotti livebändi josta odotin paljon enemmän mutta kyllä senkin sujuvasti sieti pikku hiprakassa. Kotona olimme kiltisti yhden jälkeen, vapautimme mummun ja vaarin vartiovuorosta. Nukkumatti tuli nopeasti ja aamulla olo oli pientä heikotusta lukuunottamatta mitä parhain. Viidentoista pakkasasteen raikkaus selvitti loputkin huurut ja mukava oli asettua aamupalalle.