
Tässä pimu vielä kotona, lähdössä viihteelle (kameran kello kesäajassa)

Tässä uusi tuttavani, Tequila!

Mielettömän ihanan yllätyksen hän, miehensä, toinen ystäväni ja hänen miehensä järjestivät antamalla minulle lahjaksi lahjakortin kosmetologille. En osannut yhtään odottaa ja viittä vaille itkuhan siinä pääsi, silmät märkinä ja naama pakkelikerroksen alla tulipunaisena nieleskelin palaa kurkussa. Rakkaat ystäväni, kiitos, kiitos!!!! <3 <3 <3 Olivat äidiltäni tiedustelleet mistä paikallisesta liikkeestä kannattaisi kortti hommata jolloin äiti oli kuulemma todennut minun alkavan itkemään kun saan lahjan. Kummallista, mistähän se äiti sellaisen voi tietää??? =)
Ilta oli siis oikein mukava, ruoka oli hyvää, juoma oli hyvää ja seura mitä parhainta. Ainoan pettymyksen tuotti livebändi josta odotin paljon enemmän mutta kyllä senkin sujuvasti sieti pikku hiprakassa. Kotona olimme kiltisti yhden jälkeen, vapautimme mummun ja vaarin vartiovuorosta. Nukkumatti tuli nopeasti ja aamulla olo oli pientä heikotusta lukuunottamatta mitä parhain. Viidentoista pakkasasteen raikkaus selvitti loputkin huurut ja mukava oli asettua aamupalalle.



Kommentit