
...no joo. onhan hän ilmestys, pitkä ja ryhdikäs, raamikas mies, ja livenä niin paljon komeamman näköinen kuin kuvissa. Huh. Tulipahan tuokin nähtyä. ABC:lle poikkesimme kahville raviseuran kokoontumisen jälkeen muutaman seuralaisen voimin. Mieskin pääsi tällä kertaa mukaan karkeloihin, lapset heitimme mummulle parin tunnin hoitoon. Ennen kokousta kävimme koko perheen voimin syömässä uusiin tiloihin muuttaneella torigrillillä. Ja täytyy sanoa että annosten kokoa ei voinut moittia! Tilasin lapsille lasten annokset eli puolikkaat, ja kun näin ensimmäisen satsin, peruin kiireesti yhden annoksen, niin suuri se oli että helposti neiti ja kuopus jakoivat yhden annoksen puoliksi. Itsellenikin olisi lastenannos riittänyt mainiosti!!
ABC:n kahvitteluiden jälkeen haimme mummulasta lapset ja hurautimme kaupan kautta kotiin. Ehdimme juuri tyhjentää kauppakassit, kun heinäkuorma kurvasi pihaan. Mies kiireenvilkkaa purkamaan paaleja latoon, ja ehti kuin ehtikin takaisin sisälle ennen V75-ravilähetystä. Jäivät lasten kanssa sisälle kun minä lähdin Pikkutamman ajelemaan. Mukavasti hölkki hämärtyvässä illassa ja hyvillä mielin palasin kotiin. Tamma jäi talliin kuivattelemaan ja minä lähdin laittamaan Miehen kanssa lapset nukkumaan. Sillä välin hymykuappakin kerkesi pyrähtää tallille, mutta kerkesi myös lähteä pois ennen kuin itse ehdin jatkamaan iltatallia. Mieskin tuli kaveriksi siivoilemaan karsinat ja tulipa Pikkutammalle vielä yötä vasten koulutussessiokin, rikkoi nimittäin kuopimalla tallin nosto-oven aika heikkoon happeen, seistessään käytävällä karsinansa puhdistuksen ajan. Voi että kun sapetti katsella kovia kokenutta ovea!! Miehen kanssa laskimme sataan ja läksimme takaisin sisälle. Kyllä nyt maistuu kylmä lonkero hyvältä...
Ja muistakaahan nyt kaikki käydä osallistumassa arpajaisiin täällä!!!



Kommentit